بدين وسيله بند دوم از مصوبات هشتمين جلسه هيات رئيسه دانشگاه مورخ 1401/03/29جهت اجرا ابلاغ مي گردد:

“ مقرر شد در ايام تابستان جهت تسهيل روندهاي پژوهش و فناوري، اختصاص امكانات رفاهي و خوابگاهي به دانشجويان تحصيلات تكميلي داراي پيشنهاده مصوب، پژوهشگران پسا دكتري، و همكاران طرح پژوهشي، كه حضور آنان به تشخيص استاد راهنما (مجري طرح) و تاييد معاونت (پژوهش و فناوري) دانشكده/ پژوهشكده ضروري است به تعداد محدود امكان پذير باشد. در اين راستا درخواست متقاضي پس از تاييد استاد راهنما (مجري طرح) و مدير گروه، توسط معاونت (پژوهش و فناوري) دانشكده/ پژوهشكده به مديريت رفاه و سلامت دانشجويان ارسال مي گردد. براي ساير متقاضيان داراي موارد خاص و ضروري، با تشخيص و تاييد مديريت رفاه و سلامت دانشجويان امكان بهره مندي از خوابگاه ميسر خواهد بود.”

پيرو مذاكرات صورت گرفته در شوراي دانشگاه مورخ 1401/03/30 و با توجه به محدوديت هاي موجود، خواهشمند است دستور فرماييد طبق فرآيند زير اقدام گردد:
۱. ارسال درخواست متقاضي به استاد راهنما(مجري طرح).
۲. ارسال موافقت استاد راهنما(مجري طرح) به همراه دلايل مشروح و پيوست درخواست دانشجو از طريق اتوماسيون اداري به مدير گروه.

۳. بررسي درخواست توسط مدير گروه و در صورت تاييد، ارجاع به معاون (پژوهش و فناوري) دانشكده/ پژوهشكده.

۴. بررسي درخواست ها توسط معاونت (پژوهش و فناوري) دانشكده/ پژوهشكده و در صورت تشخيص ضرورت، ارجاع به مديريت رفاه و سلامت دانشجويان دانشگاه.

 توضيح آنكه به دليل محدوديت زماني كليه ي تقاضاهاي تاييد شده توسط دانشكده/ پژوهشكده ها بايد تا قبل از پايان وقت اداري روز دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ به مديريت رفاه و سلامت دانشجويان ارسال گردد. لذا مقتضي است با توجه به محدوديت هاي موجود صرفا درخواست هاي متقاضياني كه نياز مبرم به استفاده از خوابگاه دارند تاييد گردد.